Google Analytics og Facebook

For at få mest ud af dine annoncekroner har du mulighed for at indsætte tracking kode fra hhv. Google Analytics og Facebook

Under dine firmaindstillinger indsætter du blot din Facebook pixel kode eller din Google Analytics kode

 

Hvad trackers der?

Vi tracker flere forskellige ting og på forskellige tidspunkter.

Ved indlæsning af siden

Ved hver indlæsning af siden registreres en “sidevisning” (pageview).

Tilføj til kurv / Add to cart

Vi registrere en “tilføj til kurv” (add to cart) hændelse hver gang en kunde trykker på BESTIL knappen. Dette sker efter kunden har indtastet/valgt beløb, udfyldt oplysninger samt valgt leveringsmetode og tidspunkt.

Bekræftelse af køb / Check out

Når bekræftelsessiden vises registreres der en checkout hændelse. Derudover registreres en valg af betalingsmiddel når der klikkes på “betal online”

Gennemført køb / Purchase

Der registreres en købs (purchase) hændelse når brugeren når ordre gennemført siden. Her registrerer vi købets størrelse og valuta.

 

Dataen skulle herefter være tilgængelig i hhv. Google Analytics eller på Facebook indsights.

Alt sammen for at give dig som kunde de bedste værktøjer for at styre dine annoncekroner.